loading...
وبلاگ ‏armandownload

arman3xnet بازدید : 46 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
دوستان عزیز با ارسال یک ایمیل به آدرس:armansalimzadeh@gmail.com‏ نوع سیستم عامل گوشی را نوشته و فیلترشکن رایگان تحویل بگیرید.

LG

arman3xnet بازدید : 40 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
شرکت ال جی واقع شده در سئول یک شرکت به تمام معنا برای راحت تر شدن زندگی محصولات:لوازم خانگی،لوازم جانبی،تلفن همراه،تلویزیون 3D‏ است و کولر و لپ تاپ و کامپیوتر است.شعارش:زندگی بهتر بیندیشید.در آمد سالیانه:۲۰۰ میلیارد است.وب گاه:‏lg.com‏ است.و هر روزه محصولات بهتری روانه بازار می کند.
arman3xnet بازدید : 44 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
ابتدا،به ‏gmail.com‏ بروید.و یوزر و پسورد را وارد کرده و ‏signin‏ را بزنید.در بالای صفحه بر روی حساب یا ‏account‏ کلیک کنید در صفحه باز شده بر روی ‏change password‏ کلیک کنید.خوب حالا پسورد فعلی خود را زده و سپس پسورد جدید را زده و سپس آن را تایید کنید.و ‏save‏ را بزنید.به همین راحتی...
arman3xnet بازدید : 113 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
دلیل خطا چیست؟قطعا شما نیز حتی برای یک بار بر روی وسیله شما کلمه ‏error‏ یا خطا درج میشود.‏error 404 not found‏.دلیل:موردی پیدا نشد یا جابجا شده است.‏error proxy this site your set proxy‏.دلیل:سایت مورد نظر فیلتر شده برای رفع اشکال پروکسی خود را فعال کنید.This site is temporarily unavailable, please try it later.‎‏ سایت مورد نظر در حال حاضر در دسترس نیست،دوباره تلاش کنید.
arman3xnet بازدید : 28 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اگر با جاوا اسکریپت آشنایی ندارید و به یادگیری آن می شتابید... ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهیم.برای یادگیری به سایت حرفه ای 7learn‏ بروید.بدون هیچ هزینه ای ‏JAVA.SCRIPT‏ یاد بگیرید! WWW.7LEARN.COM/ پیشنهادی بهتر...> ‏7learn‏ انتخاب بهتر ‏<جزئیات سایت> مدیر سایت:لقمان آوند نویسنده اصلی:لقمان آوند برای آشنایی بهتر به: avand.loghman@gmail.com ایمیل بزنید.
arman3xnet بازدید : 51 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ای خدا ای یکتا ای بی همتا کاش من همه بودم با همه دهان صدایت می زدم یا الله.ای بخشایش گر و مهربان به دل من مهر خود را افکن تا دلم از کینه پاک شود.و قلبم چون خورشیدی بتابد.الله امین.
arman3xnet بازدید : 44 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دلم هواتو کرده حسین،تو ای تنهاترین امام دین تو ای شهید اهل بهشت.روز اول محرم سال 91 بر شیعیان تسلیت باد.
arman3xnet بازدید : 44 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فیلترشکن که می خواهم براتون بزارم.نام اش:‏uc browser‏ با اندازه ی مناسب.سازنده اش:‏uc mobile ins‏ است.لینک دانلود برای انواع سیستم عامل در وبلاگ موجود است.
arman3xnet بازدید : 83 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سلام دوستانم.من این مطلب رو مینویسم اما مایل نیستم استفاده کنید.چون برای طرف سخت که ایرانسل خطش رو سوزانده.خوب برای سوزاندن ابتدا گوشی طرف رو می گیری.خوب شماره خود رو بگیرید.مثل: 09301234567* یعنی باید جولوش یک ستاره بزاریم.کافیه گوشیتو بگیری که سیمکارتش هک بشه.خوب گرفتید.گوشی اش هک شد.حالا باید از خط خود دکمه * رو فشار بدید.تا گوشی رو کنترل کنید.حالا باید عدد:۶۷۶۷۵۴۳۲ رو شماره گیری کنید.سپس سیمکارت و گوشی طرف سوخت.یک پیام به شما و یکی به طرف می دهه گوشیت سوخت.خواهش می کنم.استفاده نکنید.اما باز تصمیم با شماست.
arman3xnet بازدید : 53 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرکت اپل در بخش الکتریکی فعالیت می کند.نوع شرکتش سهامی عام است.محصولاتی مانند:آیفون،تلفن هوشمند،تبلت،لپ تاپ و آیپاد است.سالیانه حدود:۱۰۸،۲۴۹ میلیارد دلار درآمد شرکت اپل است.شعار شرکت اپل:متفاوت فکر کنید است.شمار کارکنان:۶۰۰ نفر است.هم اکنون مدیر عامل شرکت اپل:تیم کوک است.نوشته:3xnet
arman3xnet بازدید : 33 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرکت نوکیا هم اکنون در فنلاند است.مدیر عاملش:جورما اولیلا است.(محصولات:تلفن همراه،رایانه های چند رسانه ای،شبکه ها،بازی موبایل،نرم افزار موبایل،سیستم چند رسانه ای بیسیم،خدمات بیسیم،سوئیچ بی سیم،لوازم جانبی است.)سیستم عامل گوشی:جاوا-سیمبیان است.این شرکت اکنون تلفن هوشمند نیز می سازد.نوشته:‏arman3xnet
arman3xnet بازدید : 36 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مرورگر های جهان شامل: firefox opera google chrome safari internet explorer بسیاری از کارشناسان مرورگر فایرفاکس(‏firefox‏) را بهترین مرورگر جهان شرکت:‏mozila‏ و ‏internet explorer‏ با هم مبارزه سختی دارند.‏opera‏ نیز پشت آن ها با اختلاف کمی قرار دارد.بعد آنها ‏google chrome‏ با اختلاف سه درصدی وجود دارد.‏safari‏ اپل نیز پشت سرش قرار دارد.‏ucweb‏ نیز با ساخت فیلترشکن بی نظیر بسیار بقیه ی شرکت ها از جمله:‏mozila,opera‏ است.پس شرکت موزیلا و اینترنت اکسپلورر از آنها است. میزان نوسان مرورگرها: firefox:(36%) internetexplorer(20%) opera:(17%) googlechrome(18%) safari:(17%) ucweb:(20%) همه از صد در صد هستند.مقایسه کنید.
درباره ما
سایت ‏armandownload‏ سایت دانلود نرم افزار،ترفند شناسی،آنتی هک است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ چه گونه است؟
    شما بیشتر با چه موضوعی در رایانه مشکل دارید؟
    بهترین مرورگر جهان کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 5,393